»Amazon je lahko odgovoren za kršitve na svoji strani, kot da bi bil sam prodajalec.«
»Ni pravi. Torej je ponaredek?«
»Oglaševali so prodajo sužnjev, ki so bili zgolj predmeti, povsem razčlovečeni; oglaševali so njihovo funkcionalno prednost, kot danes oglašujejo avtomobil, ki ima 120 konjev ali pa to, da porabi zgolj štiri litre in pol bencina.«
»Pomembno je, da ugotovimo, ali gre za originalne ali ponaredke.«
»Algoritem je vse identificiral kot ponaredke.«
»Večinoma gre za ponaredke – nezaslišane kopije.«
»Brez analize ni mogoče ločiti ponaredka od izvirnika.«
»40 odkritih ponaredkov zgolj 'vrh ledene gore'.«
»Ne oglašujemo več pri njih, tako da naj s tem povem, koliko smo bili zadovoljni z obsegom.«
»Klasično oglaševanje ti skuša dopovedati, da boš lep, močan, uspešen, če kupiš določen izdelek. A vse to sranje ni resnično.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju